❤Izabelle❤

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Ett sista försök...

Av ❤Izabelle❤ - 17 september 2013 03:04

Hej igen!! 



Nu gör jag ett sista försök när det gäller min förbannade sömn... Blir fan tokig på det här.. 

Legat och läst i någon timme för att försöka bli trött.. Slutade med att tårarna rann som fan..



Läste om en tjej som körde rattfull och körde på en 14 åråg tjej till döds. 

Boken handlar om vad som kan hända om man kör ratt full så att säga, fick den en gång i tiden. 

Jag har gjort risk 1:an när jag gick på min första körskola, det var för några år sedan. 

Men det var för jobbigt, jag kände då att jag var inte alls intresserad av körkort.. 



Dags att försöka sova igen.. Ha en fin natt! 

Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ❤Izabelle❤ - 17 september 2013 13:57

Hej och hallå!      Tisdag eftermiddag.. Blev en hemma dag för min del idag.  Från både jobb och skola... Usch, inte bra, inte bra...     Kunde som sagt inte sova inatt och personalen såg det imorse hur trött jag var egentligen så jag f...

Av ❤Izabelle❤ - 17 september 2013 00:47

Hej och hallå igen!      Usch... Jag är så sjukt trött på min jävla sömn.. Seriöst...      Direkt jag blir trött och går och lägger mig, då vill inte kroppen som jag vill.  Utan då blir den pigg och vill inte alls vara lugn och låta mig...

Av ❤Izabelle❤ - 16 september 2013 23:45


      Hej och hallå!      Hur är det med er där ute? Själv är det helt ok.. Men trött som fasen..  Så sängen väntar alldeles strax för min del.. Tänkte lägga mig tidigt, men blev inte så.  Sms:at med syrran en hel del under kvällen o...

Presentation


Izabelle.. 22 år.. Bor i Mora.. Kommer från Älvdalen. Tog studenten 2011. Sökt in till Mora folkhögskola hösten 2014 för att plugga betyg. Ska ta och börja med körkortet. Följ mina dagar här..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Skriv gärna en hälsning!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards